Rekod 24

 

Aku grad dulu, lepas beberapa bulan baru Z pulak grad. Aku dah start kerja kat utara Malaysia, Z bila balik dia terus join aku kat utara, cuma beberapa minggu lepas tu baru kami balik kampung halaman untuk dia jumpa mak bapak dia yang dah 2 tahun tak jumpa.

Aku ingat lagi, masa aku jemput Z kat airport, rindu aku dah memuncak sangat. Dia pun sama. Tapi tak berani pulak nak berpeluk cium depan orang ramai, maklumlah, kat Malaysia dah kan… Tapi aku perasan mata Z macam berair.. Nangis sebab rindu kot..

Dalam kereta, bila dah duduk sebelah-sebelah, aku cuma sempat kucup dia sikit jer. Segan, sebab ramai orang lalu lalang. Tangan aku pegang tangan dia erat. Aku tanya dia, ‘sayang lapar ke? nak makan dulu ke?’. Dia geleng, jom terus balik flat.. (aku sewa flat jer masa tu..) Mata dia berair lagi. Lepas tu, baru aku faham. Bukan saja mata berair sebab rindu gembira dapat jumpa, tapi ada sebab lain… Dia rupanya tengah period…

Aku rasa macam-macam.. Dah lah tertekan sebab dah lama tak rasa pantat Z, air mani pun aku dah tahan lama tak pancut, aku cukup-cukup rindu kat pantat Z, tetek Z, aku dah tak sabar-sabar nak berbogel dengan Z dan rodok pantat dia puas-puas.. Z tahu tu.. Tu yang buat dia nangis tu.. Dia pun sama jugak.. Masa dia transit kat Narita, dia sempat call aku, dia cerita macamana dia nak kulum konek aku, dia nak aku ramas tetek dia, dia nak aku jilat pantat dia, dia nak tengok aku pancut air mani aku, dia pun nak cum dengan lidah aku ke, jari aku ke, konek aku ke… Tapi, dalam kapalterbang, tiba-tiba dia datang period.. Dalam aku macam tu, aku kesian jugak tengok dia..

Sampai di flat, bila masuk je dan tutup pintu jer, kami pun terus berpeluk, bercium bertubi-tubi, melepas rindu. Termengah-mengah, peluk cium sambil berdiri, macam berjam-jam rasanya. Aku khayal, macam orang mabuk gila, terlupa dia period, aku mula rentap pakaian dia. Semuanya automatik, entah macamana, tiba-tiba aku dah bertelanjang bulat, dengan batang konek aku menegak keras.. Z dah tinggal panties dia jer.. panties istimewa, berjaring dan ber’lacy’.. Aduuuii.. rindunya aku tengok dia berbogel macam tu, dengan tetek dia berayun kecil, puting tetek menegak stim, peha mantap dia, ponggong dia, semuanya pasal dia… Lepas tu baru aku teringat dia tengah period, dan Z pun teresak-esak menangis…

Takpa sayang… takpa.. aku cuba tenangkan dia.. Aku tarik tangan dia masuk bilik tidur, aku baringkan dia, aku peluk dan gomol dia.. Z menolak-nolak badan aku… “Bang, tak baik bang.. berdosa, Z period ni…” Z nangis lagi… Aku cakap, takpe.. abang tak masuk.. cukup lah macam ni dulu.. Sebab dah lama sangat sayang, ni pun dah cukup-cukup best dah… Lepas tu, Z jadi longlai dan menyerah, dan membalas cium aku, membalas raba aku. Dia pusingkan aku, buat aku baring. Lepas tu dia tuju kat konek aku, nak kulum… Aku tahan dia.. “Tak payah.. tak fair.. tak adil… Abang tak dapat jilat pantat.. ” Z mengeluh marah manja… “Alaaaaa… bang ni… dah lama tak rasa ni… alaaa bang… sikit jer, ok..? Next time abang jilat la pantat Z puas-puas…” Tak sampai sesaat lepas tu, aku dapat kuluman dia yang terhebat  sekali… Betul-betul gelojoh Z kulum konek aku, dia sedut kuat, dia main kepala butuh aku dengan lidah dia, kulum balik.. Macam nak mati aku, hampir aku terpancut dalam mulut dia…  Tapi aku tak bagi dia lama.. Aku rangkul dia balik, dia peluk aku dari atas, konek aku letak celah kangkang dia, sambil kaki dia rapat.. Aku gesek-gesek konek aku.. Aku tahu, pantat dengan kelentit dia bergesek jugak, walaupun ada lapisan.. Sebab kami dah horny giler, dan dah lama tak kongkek, sekejap jer lepas tu, Z klimaks… kuat pulak tu… Aku teruskan sondol konek aku, kemudian aku pulak pancut.. membuak-buak, meleleh kat peha dia… Kami termengah-mengah… terjelepuk, berpeluk dalam keadaan 98% bogel (Z pakai seluar dalam dia)… Lepas rindu aku…

Z period 6 hari kali tu.. Untuk 6 hari berikutnya, aku dapat blow job bila bangun pagi, balik kerja, dengan malam nak tidur.. Z, masih dapat cum 2 hari pertama dia aku gosok-gosok pantat dia dari luar seluar dalam dia.. Tapi lepas tu, dia tak selesa pulak.. Hari ke tujuh, aku balik dari kerja disambut dengan seorang perempuan terseksi didunia, dengan lingeri baru, crotchless panties, stocking, gincu bibir, dan kasut tinggi… Aduuiii..! Z cum 3 kali… 3 kali tu..!

 

Leave a Reply

