Rekod 20

Masa kami baru nikah dulu, masa tu kami masih student kat luar negara. Nikah dengan restu mak bapak semua, siap belanja hantar tanda di Malaysia secara rasmi. Bila dah ada lesen rasmi untuk berjimak berkongkek dan lain-lain sewaktu dengannya, fooohh… memang nikmat hidup.. Bila-bila nak memantat, boleh jer.. HALAL..!! Hati tenang, jiwa tenang (cuma tak tenang bila Z pening kepala ke, takde mood ke.. adui.. nak melancap ke pulak nih..??)

Tapi dalam banyak-banyak nikmat tu, ada benda yang paling kami takut… Takut mengandung..

Takut studies terganggu, takut tak tertanggung anak, takut nak jadi parents, dan.. takut tak puas memantat, takut dah tak free nak bogel-bogel  kat rumah, takut tak boleh kongkek kat ruang tamu, kat dapur, kat mana-mana…

Kami selalu berjaga kalau nak kongkek. Z tak mau makan pil. Takut mudarat la, takut gemuk la, macam-macam… So, aku kena pakai kondom.. Nak pendek cerita, kali pertama aku merasa pantat Z kulit dengan kulit, memang tak boleh ganti kalau berlapik dengan getah kondom. Banyak kali juga kami terlajak sebab nafsu membuak, tak sempat pun pakai kondom. Nasib baik ingat, sempat control, pancut kat luar. Hingga lah kali pertama, lebih kurang 4 bulan ke macam tu lepas nikah…

Aku tak ingat macamana.. Yang aku ingat, nafsu aku membuak sangat.. Masa dalam kelas pun aku asyik terbayang tetek dengan pantat Z.. Z pulak, rasanya, cool jer.. Biasalah.. perempuan.. Tapi dia merelakan jer.. Dekat futon apartment kitorang tu aku kerjakan Z.. Berapa saat jer dah telanjang bogel 100%… Mesti aku ada jilat pantat Z, mesti dia kulum konek aku.. aku tak ingat sangat.. Tapi aku ingat lagi aku memang buas masa tu.. Aku rodok pantat Z yang terkangkang tu macam orang gila bertahun tak kongkek.. Aku ingat lagi Z cuma kangkang terkulai, tak respon apa-apa.. Dia rela sambil termengah-mengah tiap kali konek aku rodok pantat dia dalam-dalam… Dia kata macam tu kot kalau kena rogol…

Rodok punya rodok.. keluar, masuk, lencun basah… rodok lagi.. makin laju… Z mengerang makin kuat… Makin kuat aku rodok dia… Lepas tu.. aku terlepas control… Tiba-tiba aku terpancut air mani aku… masa konek aku dalam pantat Z…!

Selalunya aku boleh agak.. kira kalau dalam skala 1 sampai 10, 10 terpancut.. aku akan tarik keluar konek aku bila dah sampai 9.. Tapi kali tu, aku terlonjak dari 7 ke 10..!! Tu yang pancut tak terkawal.. Berderu-deru aku pancut.. banyak pulak tu…

Z tak lah klimaks, tapi dia pun nikmat jugak… Makin dia kemut pantat dia, memerah air mani aku… Aku biar konek aku dalam pantat Z sampai ke pancutan terakhir.. Z dalam termengah-mengah mengerang tu, sempat kata… sedap nya … adui.. best nyer… Mata aku dah terpejam, dah nak terjelepok kat tepi Z.. Konek pun mula nak lembik… Z ada kata meleleh air mani aku keluar dari pantat dia… Aku tersadai kat sebelah Z.. Z peluk aku, sambil tangan dia pegang konek aku lembut… Aku rasa, aku tak sempat korek pantat Z dengan tangan nak klimaks kan Z… Aku macam ingat tak ingat, Z main kelentit dia.. Rakus, sempat dia cakap sebelum kami terlelap letih…

Tiba-tiba, aku terjaga bila aku terdengar Z menjerit… ‘Bang..! Tak pakai kondom…!!”… Aku terpinga sekejap, lepas tu aku pun teringat… Alamak..! Betul, aku tak pakai kondom..! Aku duduk, aku tengok Z pun tengah duduk, tapi terkangkang, berkerut muka risau.. Dia tengah tengok pantat dia.. Air mani aku masih meleleh dari pantat dia… Z pandang aku.. “bang… nanti boleh mengandung ni…”.. Aku hampir terpengsan…

Sebulan berikutnya, bermula episod risau, takut dia mengandung…

Dipendekkan cerita, bila patut dia datang bulan, memang dia datang bulan. Lega tu  jangan nak kata lah.. Bukan nak tolak rezeki.. Maksud aku, kalau dah dia termengandung, kami redha jer lah… Doa mintak yang terbaik.. Yang terbaik tu, kali tu, Z tak mengandung..

Bila kurang ilmu, belajar lah.. So, aku dengan Z buka buku biologi seks.. Baru aku dengan Z faham pasal kitaran haid, ada hari-hari selamat aku pancut kat dalam.. Sejak tu, aku lebih mengidam hari-hari selamat sebab pancut kat dalam pantat tanpa kondom, itu memang aku betul-betul nikmat…

One thought on “Rekod 20

  1. Colee says:

    Up until now, I still make it a habit to wear condom (close fit) (whenever possible) when making love. Play safe.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s