Rekod 18

Nak kongsi beberapa fakta.

Aku dengan Z dah kahwin melepasi 25 tahun. Ini bersamaan dengan 1,300 minggu.

Boleh dikatakan, purata aku kongkek Z seminggu, 2 kali la.. (agak kurang dari pilihan aku, tapi, tak pe lah..), secara kasar, lepas tolak masa Z uzur dan sebagainya. Setiap kali aku pancut mani aku, katakan dalam 5 ml.

Jadi, aku dah kongkek dan rodok pantat Z dengan konek aku sekurang-kurangnya 2,600 kali… tapi masih tak puas..!

Aku dah hisap dan sedut pantat dan kelentit Z – 125,000

Hisap, gentel puting tetek Z – 75,000 sebelah

Aku dah pancut sekurang-kurangya 13,000 ml air mani.. kebanyakannya yang terbaik iaitu ke dalam pantat Z, yang lain dalam kondom, atau pancut luar… Ini bersamaan 13 liter air mani.. Nak bayangkan, sama dengan 26 botol air mineral (500ml)..

Sekali main, tujahan konek dalam pantat Z adalah serendah 2 kali, hingga 200 kali – time hebat tu.. Katakanlah purata 75 kali, jadi aku dah tujah pantat Z sekurang-kurangnya 195,000 kali…. tapi masih tak puas..!!!

One thought on “Rekod 18

  1. amir ahmad says:

    Kita sama umur, dan belajar di US. Bezanya, aku kahwin umur 31! Ha ha. I like the stories, a window to someone else’s very private life. Only to realize that your own experience is not that different at all! Teruskan dengan catatan diari kau. 1300 minggu – banyak lagi kenangan menarik untuk dikongsi tu.

Leave a Reply

