Rekod 17

Ok.. so ni nak sambung lepas aku dapat lancap oleh Z kat Burger King.

Kitorang keluar kedai tu.. Aku jalan terhoyong-hayang sikit.. macam orang high.. Biasalah.. baru lepas pancut kan.. Z asyik tersengih-sengih jer.. Kadang-kadang dia bau tangan dia… “Eeei… bau air mani… ” Berkali dia ulang.. Sambil jalan pegang tangan, aku sesekali cium pipi dia, sesekali aku tarik dia kucup bibir dia.. Selamba jer depan orang ramai.. Kalau kat Malaysia, jangan harap lah nak bebas macam tu, walau pun aku dengan Z halal suami isteri..

Mungkin kitorang ada masuk 2, 3 kedai, tapi akhirnya kami sampai tempat nak naik bot. Bandar ni, ada sungai-sungai. Bandar ni tepi tasik sebesar lautan. Jadi, ada boat ride untuk tourist. Bukan kali pertama kami naik, tapi, itu lah kali pertama kami naik sebagai suami isteri..

Bot tu “open air”. Muat 50 orang agaknya. Orang agak ramai, tapi kami dapat row belakang sekali.. Aku ingat, kepala aku dah ligat pikir nak korek pantat Z.. Iyelah.. nak balas jasa baik dia lancapkan aku tadi, kan…?

Boat ride 45 minit… Masuk minit ke 10 jer, tangan aku dah menjalar.. Sama jer modus operandi.. Konon selimut riba dengan jeket. Z sebelah kanan aku. Tangan kiri aku membelakan dia. Z sandar kat bahu aku, sambil tangan kanan rangkul pingang aku. Tangan kanan aku nampak macam rangkul pinggang dia bawah jeket tapi sebenar tengah melekat kat celah kangkang Z. Macam pasangan romantis berpeluk sambil menikmati pemandangan bandar dari sungai, tapi, tangan tengan menggila bawah jeket meraba pantat Z…

“Tak payah la bang…”… “Tak mau lah…” Macam tu lah Z cakap kat aku… Dia memang betul-betul tak selesa. Sebelah aku takde orang. Z kat dinding bot. Depan kitorang penuh row tu dengan orang.. Aku sengih jer.. “Takpe… nak balas ni…” “Tak pe bang… nanti kat rumah..”

Peliknya, dalam dia merengek kata tak mau, mata dia kuyu pulak.. mulut ternganga sikit.. nafas jadi pendek.. Memang dia dah ‘turn on’ dah.. Aku pun bukak zip seluar dia perlahan-lahan.. Z cuba tahan, tapi lepas tu longlai pulak.. Jadi aku mula mengorek, aku ketepikan seluar dalam dia, terus aku cari kelentit dia.. Suasana sempit, Z pun tak kangkang, tapi… basah..!! Aku tak berhenti.. aku gentel kelentit dia, aku turun ke lubang pantat dia rodok sikit-sikit (Z ni pantang aku rodok pantat dia dengan jari… Cuma konek dengan lidah aku jer boleh… kalau jadi, kat luar dengan kelentit dia jer boleh…). Aku gentel-gentel, korek-korek, gentel-gentel… Tak lama lepas tu, tak sampai 2 minit pun, Z tiba-tiba mengeras, nafas terhenti, mata terpejam, tangan dia cengkam peha aku… Z tengah klimaks… Aku cukup-cukup suka.. Kat jari aku, aku terasa Z terpancut..!!!

Aku biarkan Z reda, dalam dakapan aku.. Aku zip kan seluar dia balik, aku belai Z.. sampai balik ke jeti, sambil Z longlai dalam dakapan aku.. Bila bangun nak keluar bot… tu dia…. kerusi tempat Z duduk tu lecak basah..!!! Nasib baik bot tu berhenti rehat dulu.. kalau tidak, tak tau nak cerita..

Aku ingat betul-betul, balik tu kami mandi wajib sama-sama.. bogel 100%… adui.. nikmatnya…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s