Rekod 16

Ada masa sikit, jadi aku nak tambah satu lagi rekod.

Ni masa baru-baru kahwin, agaknya 3, 4 bulan camtu. Masatu kami masih luar negara. Cuaca dah masuk Spring, jadi dah tak sejuk sangat nak keluar. Aku dengan Z keluar ke bandar, jalan-jalan ambik angin sikit lepas tension belajar. Couple muda baru kahwin halal la katakan, negeri mat salleh pulak tu.. pegang tangan tu kira biasalah, tapi… whooo… cium bibir ke bibir di khalayak ramai – ikut cara mat salleh – pun selamba jer kita buat… Yang penting, halal dah.. Omputeh bukan kira apa, diorang kira biasajer…

Dan, biasalah.. kan darah muda lagi.. asyik horny memanjang la…

Kitorang pergi makan fish sandwich kat Burger King.. dapat duduk tempat duduk fesyen bulat dengan meja kat tengah, kat hujung, menghadap cermin tingkap ke luar. Nampak orang lalu lalang. Sambil makan, borak-borak, cium pipi, gesel-gesel, cium bibir, dan sebagainya.. Selain topik biasa, memang tak lepas borak pasal seks, pasal pantat, pasal konek, pasal pancut mani, pasal nak main lagi… Z kata ‘gatalnya..’ sambil cubit aku. Lepas tu, tangan dia turn ke bawah meja, capai kangkang aku, dia gosok-gosok konek aku sambil kata manja.. ‘eeii… burung ni memang tak pernah puas…’. Apa lagi, konek aku pun terus keras la bila di gosok macam tu.. Aku mengaduh.. Z tanya kenapa.. aku cakap la.. konek stim, dalam jeans, tengah duduk… salah position, sakit.. Z gelakkan aku..

Aku tangkap tangan dia, aku ajukkan dia terus gosok konek aku… Sedap la, Z, aku kata.. Lepas tu, aku jadi terasak.. Aku tarik Z duduk lagi rapat kat aku.. Aku ambil jeket aku, aku selimutkan kat riba aku dengan Z, dengan tangan Z kat kangkang aku bawah jeket.. Aku buat muka selamba, tapi tangan aku turun ke bawah, dan aku buka zip seluar aku.. Aku keluarkan konek aku yang terus lega sebab dapat keras dengan bebas.. Aku pastikan jeket aku tak menampakkan konek aku..

Z kaget… Dia takut sikit.. Tapi bila tengok meja sebelah takde orang, dan orang lain dalam kedai tu pun buat hal masing-masing, Z jadi teruja.. Dia pun lancapkan aku…

Aku tahan muka selamba.. Tangan aku dua-dua atas meja.. Tangan kanan Z pun atas meja, tapi tangan kiri dia kat bawah meja tengah melancap konek aku… Muka dia pun selamba.. Jeket tu posisi dia tepat sampai tak nampak tangan Z turun naik lancapkan konek aku.. Orang ramai yang melintas luar kedai ada yang pandang kat kami, tapi diorang pasti tak tau apa Z tengah buat… Konek aku tengah sedap dilancap..!!

Aduhai… nak tahan muka selamba bukan senang… Lagi-lagi bila dah nak terpancut..! Z, dah nak keluar ni… Z dah siapkan napkin kat tangan kanan, dia hulur kan tangan kanan aku, kemudian tangan kanan aku pun turun selinap masuk bawah jeket.. Pastu aku pun terpancut… banyak..!! Sebab horny giler… Gilernya aku nak menahan muka selamba, simpan suara… Tapi Z tahu aku tengah nikmat giler.. Setidak-tidak pun, badan aku mengeras, nafas aku terhenti masa aku pancut mani aku… lencun napkin habis… Aku ingat lagi Z cakap aku pancut sampai 5 das…!

Aku cium bibir Z dalam-dalam.. aku terimakasih kat dia.. aku cakap aku cinta kat dia.. Lepas tu, aku janji akan balas balik… Lepas keadaan kembali normal, dengan konek aku kepuasan balik ke dalam seluar, kami pun beredar, dengan 3 helai napkin yang lencun dengan air mani kami buang. Sehelai lagi yang bersih kami tinggalkan atas meja.. tapi aku tulis nota… “My wife gave me a great handjob here at 3:25pm…!!”…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s