Rekod 15

Masa muda-muda dulu, memang kebiasaannya, konek aku automatik akan tegang dan keras pagi-pagi, lagi-lagi masa dah time nak bangun. Biasa la kan.. Bila dah makin matang ni, dah kurang sikit camtu..

Memang segar dalam ingatan aku, banyak kali hingga tak terbilang, Z ambik kesempatan.. Sungguh aku tak sangka Z bernafsu macam tu.. Tapi, Z kata, sebenarnya dia lagi suka puaskan aku.. Memang aku sayang kat Z…

Masa awal-awal kahwin dulu, memang kami ni daif sikit dalam pengetahuan seks. Itu yang seronoknya nikmat kahwin halal, sebab aku dengan Z bebas eksperimen apa-apa pun.. Jadi, Z selalu ingat kalau konek aku tegang keras, maksudnya aku tengah bernafsu… Tapi, konek keras pagi-pagi tu, biasanya kesan fisiologi dan biologi, tak semestinya tengah nafsu.. Z pernah cakap kat aku, dia rasa terpanggil untuk memuaskan aku setiap kali konek aku mengeras.. Aku suka sangat camtu… lagi-lagi kalau dapat pantat Z tu…

Banyak kali jadi camni.. Aku masih tidur.. Konek aku mengeras.. Memang aku tidur malam tak pernah pakai seluar dalam pun.. Jadi, konek aku pun menegak lah dalam aku baring terlentang.. Aku masih dalam mimpi.. Rupa-rupanya, Z perlahan-lahan sebab tak nak aku terbangun, dia selak kain aku bagi konek aku bebas… Kadang-kadang dia tengok jer konek aku dulu.. Kemudian dia jilat lembut konek aku.. Kadang-kadang dia kulum konek aku.. tapi kulum lembut sebab tak nak bagi aku terbangun.. Sambil tu, dia pastikan konek aku basah.. Kemudian dia berbogel.. Kadang-kadang dia cuma buka seluar dalam dia dan selak kain dia, tapi lagi kerap dia bogel terus… Sambil aku terlentang (dan berdengkur, katanya), dia akan tunggang aku.. Perlahan-lahan dia duduk atas aku, dengan mengangkang kaki dia dengan aku di bawah, dia sua pantat dia ke konek tegang aku.. Perlahan-lahan dia duduk, sambil pastikan konek aku masuk pantat dia…

Kadang-kadang, aku yang tengah mimpi yang sedap giler.. Aku selalunya tak ingat mimpi apa, tapi kesedapan giler, aku terasa konek aku masuk pantat yang sedap giler, dan akhirnya aku pancut air mani aku… dalam mimpi, dan yang sebenar…

Kadang-kadang, aku tersedar bila Z jadi rakus menghentam konek aku.. Bila aku sedar aku tengah di “rogol” Z, aku terus respon dan aku rodok pantat Z, keluar, masuk, keluar, masuk… Ada kalanya, Z klimaks dulu, ada kalanya aku pancut dulu… Foooh… nikmat giler…

Untuk yang bergelar isteri, memang gerenti jantan korang akan suka sesekali di “rogol” macam tu.. Bila dah berumur sikit macam sekarang, aku dah jadi ‘light’ sleeper, mudah terjaga… Z kata dia dah tak syok pulak kalau aku terjaga… Aku tak kisah sangat.. Selera muda berbeza dengan selera tua.. Yang berumur pun ada nikmat dia gak.. Tapi itu cerita lain…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s