Rekod 14

2 malam lepas.

Umur, walaupun dah dekat setengah abad, ada waktu memang horny juga. Lelaki, rata-rata masih ok sex drive dia. Perempuan, biasanya dah slow. Itu pengalaman aku dengan Z dah bertahun… nafsu dia makin menurun. Kalau aku tak mintak kongkek, boleh tahan sebulan agaknya baru dia sendiri terasa horny dan stim.

Aku ada cerita lama-lama yang belum tulis lagi. Tapi, sekarang, aku cuma nak masuk rekod yang 2 malam lepas, aku kongkek Z sampai 2 kali. Ini kira pencapaian yang agak jarang sekarang sebab keadaan kesihatan aku selalunya hadkan keupayaan aku ke sekali saja. Yang beza, sebab 2 malam lepas, aku minum kopi kuat.

Ringkasnya, bila Z keluar bilik air, dia tak pakai seluar dalam dia lagi. Cuma baju kupu-kupu jer. Bra pun tak pakai. Aku dah siap bogel, aku terus tangkap dia dan peluk dia. Z dah faham, tapi dia merengek… “ala… tak penat ke..?… Z kangkang jer la, eh..?”. Aku terus bogelkan dia, duduk kan dia kat birai katil, Z pun dah faham terus jer dia kulum konek aku. Aku terus keras. So, macam biasa, lepas giliran aku jilat pantat dia, aku rodok pantat Z sepuas-puas hati. Mula-mula missionary, lepas tu spooning, lepas tu doggy, lepas tu dia kat atas, lepas tu doggy sambil baring, spooning balik sampai pancut. Banyak aku pancut, sampai meleleh kena cadar. Z tak boleh cum dengan konek aku, so, aku sambung gentel kelentit dia dengan jari. Bila penuh dengan air mani dalam pantat, Z jadi extra stim. Tak lama lepas kena gentel kelentit dia, Z pun cum. Kitorang terlelap sekejap.

Aku bangun sebab aku nak off kan computer aku yang terpasang kat luar. Aku bertelanjang jer – rumah sendiri kan, apa kisah? Lagipun memang kegemaran aku suka bertelanjang. Lepas off kan komputer, aku pasang TV, ada pulak movie yang macam okay. Aku duduk sofa, berbogel 100%, sambil tengok TV. Z keluar bilik, dia cuma berkemban dengan tuala kecil. Punyalah seksi, tuala tu cukup-cukup jer bertemu kat dada dia, tapi bila dia berjalan, boleh nampak jelas celah kangkang dia. Dia duduk sebelah aku, kaki berlipat, 90% bogel. Selamba jer dia.

Aku dengan Z bukannya tak biasa bogel-bogel dalam rumah. Aku lah yang selalu cadang, Z cuma ikut jer. Dia taat kat suami yang “nudist” nih.. Tapi hakikatnya, memang aku rasa extra mesra kalau bogel-bogel camtu. Cuma kali ni, disebabkan kopi kuat tu, batang aku naik keras balik. “Eh… ada lagi ke bang..?” Itu yang Z cakap. “Mmmmm…. sentiasa bersedia lubang ni….” sambil dia kangkang kaki dia, dan lurutkan tuala dia… Z dah 100% bogel, dengan terkangkang besar kat atas sofa. Bukan first time, tapi agak lama gak kami tak kongkek kat atas sofa. Apa lagi, tenggelam timbul lah konek aku keluar masuk pantat Z untuk kali kedua malam tu..

Fuuiihhh…. best giler…

p.s. Aku tak amalkan kopi atau ubat kuat ..

One thought on “Rekod 14

Leave a Reply

