Rekod 12

Aku pernah cerita dulu, aku mula memantat dengan pantat bini aku jer, bini yang sah dan halal. Dia dara, aku teruna masa kitorang kahwin time student dulu. Jadi, masa baru-baru kahwin dulu, kehidupan seks kami memang sangat-sangat seronok dan mengujakan. Setiap kali kami kongkek, mesti ada ‘discovery’ atau eksperimen.

Itu lah nikmat orang berkahwin. Tanpa zina..!!

Aku ada kawan student yang selamba berzina. Aku tengok, sampai sekarang hidup diorang tak bahagia sangat, walaupun diorang kahwin jugak. Entahlah… aku tengok diorang tu pun memang time tu solat pun so-so jer, minum arak. Diorang faithful, tapi itu lah.. sebab bebas kat sana, selamba dok berzina 2, 3 kali seminggu. Mengalah aku dengan Z yang dah kahwin sah dan halal ni.

Camner pun, aku saja nak rekodkan secara am, satu ‘discovery’ session aku dengan Z pasal seks nih.

Ada sekali tu, kalau tak silap aku lepas aku dah memantat, aku dah pancutkan air mani aku, aku dah buat Z cum dua kali, sekali dengan jari aku rodok dengan main kelentit dia, kitorang baring-baring atas futon kitorang, telanjang bulat, penat. Kemudian, Z duduk sebelah aku, tangan dia belek-belek konek aku. Konek aku dah lembik la kan, dah puas memantat sampai pancut. Z pegang konek aku dengan 3 jari dia macam dia memegang bahan spesimen. Dia meniarap, kepala kat peha aku, jari dia masih pegang konek aku. Sungguh indah pemandangan yang aku dapat, perempuan halal berbogel penuh, terserlah segala inci tubuh badan dia. Mata dia tekun perhati konek aku. Lepas tu, macam-macam dia tanya.

“Macamana dia boleh jadi lembik, lepas tu keras, lepas tu lembik balik…..?”

“Kenapa kepala dia rupa macam cendawan, eh..?”

“Macamana tau nak terpancut? Sama ke rasa macam nak terkencing?..”

“Eeeiii… kalau nak terkencing dengan terpancut camne, ek..?”

“Eeeee…. hodoh nya…. tapi best…”

“Eh.. memang takde tulang, eh? Tulang ligamen pun takde..?”

“Mmmmm…. kesian dia kena tekup kena tekan dalam seluar… Sakit ke..?” Cuup.. dia cium kepala konek aku.. Cium kesian sayang.

“Buah pun boleh tukar-tukar saiz… Pelik la.. Ni, melendut pulak..”

“Kote.. Konek.. Pelir.. Kepala butoh.. Batang.. Cock.. Penis.. Pedang.. Tongkat azimat.. Apa lagi, ek..?”

“Tempat air kencing dengan air mani keluar sama, eh..?”

“Kenapa ada bulu? Pastu, bulu kat belah atas jer..?” “Abang suka anu Z berbulu ke?”

“Abang tak kisah. Horny jer kalau nak nampak Z pakai atau tak pakai apa-apa”

Batang konek aku yang lembik tu, dia gesel-gesel kan bibir dia. Gesel kat pipi dia. Gesel kat mata dia. Gesel kat dahi dia. “Eh.. dah nak keras balik…?”

“Pakai tangan, ok…?” dengan senyum manja melirik dia. Aku tak ingat kenapa dia tak mau bagi pantat dia untuk aku rodok lagi. Tapi, camner pun, beberapa minit lepas dia membelai konek aku yang makin mengeras dengan tangan dia, aku pun terpancut sampai kena muka dia, dada dengan tetek dia. Z senyum bangga sambil tangan dia sapu meratakan air mani aku kat dada dengan tetek dia..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s