Rekod 10

Banyak yang aku skip dari Rekod 8 ke Rekod 9. Bertahun-tahun punya skip tu. Dalam banyak-banyak tahun tu, aku boleh kira yang hidup seks aku memang best. Tapi, peratus masa seks aku sangat menyiksa sebenarnya lebih banyak dari yang best.

Untuk korang yang dah kahwin ni, memang faham kot. Perempuan punya sex drive ni bukan macam lelaki. Selalu ikut emosi. Aku dengan Z banyak sangat bergaduh sebab aku tak dapat sex. Kitorang muda, masih belum matang. Nafsu aku tinggi, nafsu Z tak macam aku. Nasib baik aku dapat mengawal perasaan aku… dapat jugak aku telan ego ajak Z berbaik-baik… Tahan lah kahwin sampai sekarang ni, dah lebih 25 tahun… Kalau ikut nafsu muda, mau dah aku cerai Z… Adoi.. kalau cerai, tak merasa lagi lah pantat Z yang best sangat tuh….

Nasihat aku pada kaum lelaki, korang jangan ikut perasaan sangat…

Aku ingat aku cerita lain kali pengalaman pertama aku dapat blow job (… aku lupa pulak aku dah cerita ke belum… nanti lah….).

Buat sekarangni, aku cuma nak kata, sejak 4, 5 tahun kebelakangan ni, Z suka betul mintak kena doggy style. Dia stim habis bila aku tonggeng dia, rodok pantat dia dari belakang. Memang favourite position aku. Tapi masalahnya, aku mesti cepat pancut kalau buat doggy kat dia. Walau pun Z tak kisah, tapi sebab Z suka, aku prefer kalau aku boleh rodok dia lama sikit. Fuiyoo, nikmatnya bila dia tonggeng, dengan ponggong dia terangkat ke atas, atas lutut, mengangkang, dengan pantat dia basah merekah… adui,,, bila aje konek aku masuk, sedapnya macam terus nak terpancut…

Malam tadi, antara malam yang aku tonggeng dia dari awal. Lepas dia kulum konek aku, dia terus tonggeng mintak aku rodok dia doggy. Aku mesti nak jilat pantat dia dulu, so, aku baring dulu, dengan muka aku betul-betul bawah pantat dia. Bila dah beribu kali, Z suka jer sua pantat dia kat mulut aku. Aku pun jilat pantat dia, gentel kelentit dia dengan lidah aku, aku sedut kuat-kuat. Malam tadi, kira rakus punya action. Tapi sekejap jer dia bagi pantat dia kat mulut aku, lepas tu dia mintak aku kongkek dia. Malam tadi, tak ada posisi lain, doggy dari mula, entah berapa lama, sampai lah aku pancut air mani aku dalam pantat dia. Aku tak tahu Z klimaks ke tak, rasanya tak, so, aku sambung dengan tangan sampai dia pulak klimaks. Aku tidur bogel, Z pakai seluar dalam jer…

Cerita biasa jer, cuma aku nak put on record. Lepas entah berapa ribu kali aku kongkek Z, masih rasa macam baru-baru kahwin dulu.

Sekarang ni pun, aku dah horny balik. Aku rasa aku nak kongkek dia lagi la malam ni…..

Leave a Reply

