Rekod 6

xx/Sept/1990

Tiap-tiap malam berikut, rutin kitorang sama jer… Dan Z masih mengaduh, tapi dah berkurangan… Kitorang dah tak segan bogel-bogel dah… Tapi time aku nak masuk konek aku, Z mesti kaget balik… Aku ingat sangat, genap 15 hari lepas nikah, malam kitorang nak kongkek lagi, aku dah macam boring.. asyik takut sampai kemut pantat kuat sangat, agaknya tu yang aku tak boleh masuk tu… Malam ni, aku macam tak semangat, aku tunjuk muka disappointed aku…  Z nak nangis, tapi dia mintak aku cuba lagi.. Ok lah.. aku try balik, nasib baik aku keras lagi… Sama… kepala butuh aku jer yang masuk…. Z kata, biar situ dulu….

Nak buat cerita, ada ntah mende apa kat TV buat kitorang terkejut sikit and tergelak sikit… Hilang tension aku… Tension dia pun hilang… Lepas tergelak camtu, aku kucup Z… Mood dah jadi girang, ok and cool… Sekali tu, aku terasa kat konek aku semacam sikit, macam ada cair kelainan… Bila aku intai… fuyoooo… konek aku dah dalam pantat dia… FULL!! All the way!!! Z pun terbeliak mata… Rupanya, masa tergelak pasal TV tu, aku terodok all the way in…!!! Aku tarik keluar konek aku, baru Z terasa sakit lain… Tengok-tengok, cairan tu macam darah…

Tu dia.. Z baring terkangkang, aku melutut celah kangkang dia, aku ingat lagi aku angkat tangan dua2 macam orang menang besar… YES!!! DARA Z AKU YANG REMBAT!! TERUNA AKU Z YANG TELAN!!!!

We were virgin no more….

Leave a Reply

