Rekod 4

xx/Sept/1990

Hari ketiga bersama. Weekend, takde kelas. Yang aku ingat, Z bangun dulu buat breakfast, dia pakai t-shirt labuh, tak pakai kain ke seluar ke. Tapi pakai stokin – sejuk, dah musim Fall. Aku peluk dari belakang, dia menjerit terkejut, lepas tu seronok. Aku pakai kain pelekat dengan singlet je. Konek aku memang dah mencanak… biasa la, pagi-pagi kan… Z malu-malu lagi.. ajak aku breakfast dulu… Pandangan seksi giler.. Z tayang peha putih melepak dia tuh, dengan tak pakai bra, puting tetek dia clear.. Aku tak ingat makan apa pun…

Yang aku ingat hari ketiga tu, aku pertama kali nampak dia telanjang bulat… Lepas breakfast, Z suruh aku duduk diam, dia bangun, berdiri, lepas tu dia buang t-shirt dia… Aku tak tahan, aku bangun, peluk dia, terus telanjangkan dia, buang panty dengan stokin dia… Aku biar dia berdiri telanjang bulat takde seurat benang pun kat badan dia… Aku tengok puas puas… tapi tak puas pun… Z tak habis mintak maaf kat aku, kata dia tak lawa… Mende pulak… dia lah yang terlawa sekali dalam dunia ni pada aku.. Halal pulak tu… Aku buang kain aku, singlet aku, lepas tu romen berdiri… Aku cuma gesek-gesek batang konek aku kat luar pantat dia… tapi macam sebelum ni, sekejap je dah pancut… Z suka sangat tengok aku pancut klimaks… Aku pulak mintak maaf, sebab tak rodok lagi lubang puki dia… Z kata takpe, sebab dia pun takut sakit… Kitorang baring mengiring, bogel, mengadap masing-masing.. sambung romen.. sampai aku terlelap…

Leave a Reply

