Rekod 3

0x/Sep/1990

Malam kedua bersama kat apartment sewa. Kitorang balik dari kelas sama-sama. Belum solat asar pun. Sampai apartment masuk jer, Z peluk aku, cium aku kat bibir. Mmmm… dah kurang lagi malu dia… Aku stim. Z nak ajak aku romen. Jalan… Tapi dia tarik langsir, tak mau terang sangat. Masih dalam bayang-bayang… Macam mimpi… Entah berapa lama kitorang hugging, kissing, meraba. Seluar dalam and bra saja… tapi dah mula terselak. Aku dah tak ingat macamana dah, tapi panty dia dah berjaya aku lurut sampai lutut. Aku tak ingat macamana seluar dalam aku sampai pergelangan kaki aku. First time aku sentuh pantat perempuan dengan kulit tangan aku sendiri. First time Z pegang batang konek aku, in fact, batang konek sesiapa pun, dengan tangan sendiri. Sempat aku gesek kepala butuh aku kat luar pantat dia. Darah muda punya pasal, aku terpancut lagi. Z rasa geli, menjerit sikit kena panas air mani melekit tapi senyum suka memanjang. Dia kata dia kena ‘karan letrik’ awal lagi. Aku ajak Z baring sat, dia ok. Itulah pertama kali kami tertidur 90% bogel bersama.

Terlepas Asar dengan Maghrib… Terbangun dah lewat malam, mandi wajib, qadha’ solat, tidur. Pakai baju penuh.

Leave a Reply

