Rekod 2

0x/Sep/1990

Dah balik apartment dari “honeymoon” yang takde seks – dok motel tu 2 malam tapi sama jer. End up tidur berpeluk pakai baju takde seks. Tak kisah. Tapi rasa best giler kissing hugging macam tu, sebab tak pernah buat.. Takde masa sangat sebab kena ready untuk classes. Z masih masuk bilik air pakai baju penuh. Cute.. Aku dah mula bukak baju. Bila nak bukak seluar, Z selalu toleh kepala, malu-malu. Muka pun merah padam. Aku gelak sangat.. lagi-lagi nampak dia intai-intai gak kat seluar dalam aku…

Malam pertama bersama kat apartment sewa ni.. Z dah berani nak tidur bukak lampu tidur. Dia dah okay tangan aku sampai kat breast dia. Aku jadi giler semacam. Kekok nak bukak baju tidur dia. Kelam dalam bayang-bayang, dia tinggal bra dengan panties.. basah kuyup dah pantat dia balik panties dia.. Dia kaku, so, aku sendiri bukak kain aku tinggal seluar dalam aje. Z bagi aku letak tangan atas tetek dia.. Best giler. Gebu. Aku nervous, tak ramas pun. Cuma pegang jer.. Dia bagi aku letak tangan atas panties dia, tapi dia menggigil pulak. Aku tarik tangan dia letak kat batang konek aku dalam seluar dalam aku. Aku pun nervous giler. Tak biasa punya pasal, aku terpancut terus. Z panik.. dia tak tau apasal.. Aku cakap sori sangat-sangat, tapi aku dah terpancut.. Z rasa geli rasa lembab melekit yang tembus seluar dalam aku.. First time pegang air mani.. Aku cakap, kalau terpancut tu, maksudnya dah klimaks la.. Z tak tau klimaks tu macam mana.. Tapi dia kata masa aku letak tangan atas panties dia, dia rasa badan dia macam kena letrik… Masatu, aku tak sure apa-apa, tapi lepas-lepas tu, aku rasa dia pun klimaks sekali… Z cepat-cepat pakai baju, hulur kain dengan baju kat aku, peluk aku, dan baring atas dada aku sampai tidur.

First time aku pancut air mani dibuat perempuan, bukan sebab melancap… Happy… Z rasa happy sebab aku klimaks dia buat…

One thought on “Rekod 2

  1. colee1980 says:

    First time saya pancut mani handjob oleh isteri saya) truth to say saya tak feel nikmat orgasm at all. Hanya ejaculate je.

Leave a Reply

